Mar 10, 2010

The Moment Of Truth



Hari ni aku rasa macam lapang sikit fikiran aku.. banyak benda yang aku settlekan and aku rasa antara email terbanyak yg aku hantar untuk menyiapkan kerja..
Appoinment and meeting pun tak banyak so aku memang concentrate on kerja je.. aku tak banyak masa sebab esok dah full balik dengan meeting and training and sebelah petang ada project meeting lagi (kenapa aku kena join project meeting? tak aci betul lah..) jadi hari ni aku pulun seberapa banyak benda yg aku buleh closed..
sedar tak sedar tengok jam dah jam 5 petang and aku mati2 ingat baru pukul 4 lebih.. ishh..
cepat betul masa berlalu.. dan semua ni bukan pasal akhirat pulak tu.. pasal kerja dunia.. Masyaallah...masa berlalu pun aku tak sedar.. issh kerja oh kerja..
Setakat ni aku dah nak mula kurangkan beban kerja aku.. aku dah mula ajar Clerk tu tolong aku buat sourcing.. tugasan pertama, cari professional translator untuk Corp Affairs.. hehe hasil kerja dia pun memuaskan.. maklumlah temp clerk pun ada Izazah!! kata Aziz Satar..
Takpe esok kalau dah ok aku akan tambah benda lain yg aku rasa dia buleh tolong aku buat..

lagi seminggu lebih mungkin kna balik lagi ke kg pasal kebun.. ishhh penatnya.. tapi sebab taknak mengharapkan sangat DL yg bagi gaji tak seberapa sangat ni, aku kena gagahkan jugak sebab nak tambah pendapatan aku in the future. kena sabarlah sikit..

2 comments:

selipa_oren said...

basket, jgn igt kalo saye x update blog tu maknenye saye busy...temp clerk awk tu akan mengalami penyiksaan xlame lagi

Empayar Digital said...

nasibnya takkan sama macam awak.. sbb awak buleh marah mak basket.